בעידן שבו עולם השיווק צומח למימדים חסרי תקדים, ורוב החברות מתמקדות בכמות צפיות וחשיפה – אנחנו פועלים אחרת.
אצלנו, ההצלחה נמדדת ביכולת להביא לכם את הלקוחות הנכונים באמת. איך? באמצעות גישה רב-ממדית שכוללת: • תוכן אותנטי שמשקף את הזהות האמיתית שלכם. • פנייה ישירה ועקיפה לקהל היעד. • תכנים אינפורמטיביים ועלילתיים. • נגיעות של הומור שמחברות אנשים.
התוצאה? מסרים שיווקיים שמדברים בגובה העיניים, מייצרים חיבור אמיתי, ומובילים לקוחות פוטנציאליים לבחור דווקא בכם.
כי בסופו של יום, השאלה היא לא כמה אנשים ראו אתכם – אלא כמה מהם הפכו ללקוחות מרוצים.
הרבה צפיות לא מבטיחות הרבה לקוחות…
האם ויראליות באמת מביאה תוצאות עסקיות?
מניסיוני בעסק הקודם שלי לטיפול בבעיות יציבה בגב, גיליתי משהו מפתיע: סרטון שצבר "רק" 30 אלף צפיות הניב יותר לקוחות משלמים מאשר סרטון שזכה ל-542 אלף צפיות!
למה זה קרה? התשובה פשוטה: בעוד שהסרטון הוויראלי משך קהל חדש והגביר את המודעות, הסרטון השני היה ממוקד יותר – הוא דיבר ישירות אל הכאב האמיתי של הלקוחות הפוטנציאליים.
המסקנה החשובה: השילוב המנצח הוא תוכן שמשלב ויראליות עם מסר ממוקד וספציפי. כך תוכלו למשוך קהל רחב ובו-זמנית לגעת בנקודות הכאב האמיתיות של הלקוחות שלכם.
סוגי הסרטונים שאנו מפיקים:
סרטוני מידע –
אילן מסביר על ספריי להעלמת המפרצים:
בסרטון זה הדרכנו את אילן לדבר בצורה מסודרת מבחינה תסריטאית, לאחר שהוצאנו מסר ברור עם תועלות מוצקות. בשלב העריכה הורדנו קטעים שפגעו בשטף הסרטון או הורגשו כלא רלוונטיים – וזאת התוצאה.
תוצאות הסרטון: פניות ומכירות רבות של המוצר בטיק טוק, ווצאפ ובטלפון.
נועה מסבירה איך לנהוג עם ילדים שרוצים לאכול הרבה מתוקים עפ"י הנומרולוגיה:
בסרטון הבאנו מידע משולב בעלילה, עם פנייה ישירה לצופה. נועה ובתה הדגימו כיצד ניתן 'לנהל' את שגרת המתוקים של הילדים, וזאת כחלק מהניסיון שלנו להביא קהל של הורים צעירים ללימוד נומרולוגיה והדרכת הורים אצל נועה.
סרטונים עלילתיים –
גאגא חליפות
הילדה רק מבקשת!
כשאמא נומרולוגית
מטרת הסרטונים העלילתיים היא להעביר את המסר ולהציג את העסק, בעל העסק, המוצר והמקום בצורה נעימה, הומוריסטית ומתוחכמת. סרטונים אלו מקרבים את הלקוחות הפוטנציאליים לעסק באופן עקיף, ויחד עם אסטרטגיה שיווקית נכונה, הם יגיעו גם לסרטונים משאר הסוגים באווירה טובה – לאחר שראו סרטון מבדר עם מסר ברור.
סרטוני אווירה והצגת מוצרים:
פיצה קיד - מגש משפחתי
הצגת מלאי בגדים
מסרים מקלפים בהפרשת חלה
סרטונים אלו נועדו להציג מוצר/מסר באופן ישיר + הצעה של בעל העסק ללקוחות הפוטנציאליים
סרטוני טיק טוק / אינסטגרם סטנדרטיים:
זקן משפריץ במספרה
איך מתלבשים להופעה
הבן זוג לא מסתפר
סרטונים ארוכים עם מידע רחב ומקיף על נושא בוער:
לאחר הצלחת הסרטון בכל הנוגע לגיוס לקוחות, ניתן לקדם אותו בסכום כסף מסוים, על מנת להגיע לקהל יעד רחב יותר ולמשוך יותר לקוחות.
המטרה העיקרית שלנו היא שתגדילו את ההכנסה שלכם ותהנו מהדרך!!
F.A.D – פתרונות שיווק דיגיטלי מותאמים אישית לעסק שלך
אנו מאמינים בהתאמה מושלמת בין השירות לצרכי העסק שלך. כיצד זה עובד?
• מתחילים עם חבילת בסיס הכוללת 8 סרטונים אורגניים לחודשיים הראשונים. • במהלך תקופה זו אוספים ומנתחים את הנתונים של העסק שלך. • לאחר ניתוח הנתונים, מתאימים עבורך חבילה מושלמת הכוללת: – כמות סרטונים חודשית מותאמת – קמפיינים ממומנים בתקציב המתאים לך (במידת הצורך) – שירותים נוספים בהתאם לצרכיך
המחיר נקבע בהתאם לחבילה המותאמת אישית – כי אצלנו כל עסק מקבל בדיוק את מה שהוא צריך!